lauantai 20. lokakuuta 2012

When we collide

Heeippa! 

Noniin, nyt on taas tultu heiluttua vapailla, ja täytyy sanoa, ettei nyt ihan tunnu syksyltä täällä päin! Okay fine, on täällä kylmä ja niin, mutta lehdet on puissa vihreinä, eli ymmärrätte varmaan :---D ja tänäänhän oli tosiaan 18 astetta lämmintä ja kaupoissa myydään mansikoita, eikä loppua näy. Ja niin, kivaahan tämä on, mutta voisi se syksy tulla kunnolla, ettei tuntuisi niin kesäiseltä. Aamulla harmittaa kun ulkona on lämpimän näköistä, mutta ei kuitenkaan niin lämmin että voisi laittaa mekkoja ilman sukkahousuja päälle.

Niin tosiaan! Mulla oli se mun ensimmäinen oikea koe siellä kurssilla viime torstaina, ja voi huhhuh.
Homma karkas vähän lapasesta, ku mun nimee ei kuulemma ollu ilmottautuneiden listalla, ja voin varmasti sanoa, että mun olis kuulunu olla siellä. En sitte tiiä mitä siinä välissä oli tapahtunu, mutta ne ei meinannu päästää mua ollenkaan tekemään sitä koetta koska niillä ei kuulemma ollut tarpeeksi papereita ja mitälie juttuja. 
No sitten yksi tyttö jätti tulematta kokonaan siihen kokeeseen, ja vaan sen takia pääsin tekemään sen kokeen...mitä?
Nooo, pääsin kirjottelemaan sinne kuitenkin mun taideteostani kuulkaas, ja no, nyt täytyy vaan ootella mitä ne tykkäs mun 850 sanasta. 

Ja ette osaa ees arvata kuinka paljon oikeesti stressaan tota Romeo & Julia hässäkkää, en tajua miten saan sen luettua silleen, että ymmärrän kaikki ja osaan vielä tulkita tekstiä...sehän on loppukokeen yksi osa siis, että katellaan miten siitä selvitään :---D 























Cosmon mukana tuli huulikiilto lahjaksi, ja oon aika yllättyny kuinka kivan näkönen se sitten oikeesti olikaan! Ihanan persikkainen väri, ja siitä ei nyt tuu mikää sokaiseva väri huuliin, mut sellai mukava kiilto, ja muutenki kivan näkönen putkilo :--) 







<3oona


2 kommenttia: