maanantai 22. lokakuuta 2012

Baby you don't have to live your life in fear

Heei! 

Nonii, mä perun mun sanat siitä ettei täällä oo syksy. Aamulla eka asia minkä huomaan on, että sisällä ton tosi pimeää. Mulla ei oo täällä pimennysverhoja, eli täällä on valoisaa ku herää (okei, ei ihan valoisaa, mut sellai kuitenki et näkee ympärillee, tiiätte kyllä). Avasin verhot ja vilkasin ulos, ja niin, ihan kamala sumu! Kävin kaupassaki, ja voin kertoo että siinä parin minuutin matkalla mun hiukset teki lakon, ja se sumu kihars ne jokasee suuntaa. Sit siel on kokoajan sen näköstä että sataa, eli nyt sitä odotellessa

Ens kuu on kyllä tosi kiireinen, ja hyvä niin! Oon niin innoissani, Jenni tulee Lontooseen 5 päivä, ja vietetään päivä kierrellessä :--) Siitä pari viikkoa, niin äiti on täällä, ja siitä muutama päivä, niin Emilia lentelee Lontooseen. Kaikin puolin hieno kuukausi tulossa :--) Ihan hyvä mullekin kierrellä Lontoota edestakasin monta kertaa, koska aina jossain on jotain mitä ei edellisellä kerralla huomannut ja niin. You gotta love London. 

Mulla on kampaaja muutaman viikon päästä (toivottavasti!), ja mun hiukset on ihan kamalassa kunnossa. Ne on kyllä kasvanu ihan jäätävän paljon, mikä on ihan kiva, koska haluun ne taas pitkiksi. Ei oo varmaan mikään yllätys, mikään ei oo näköjään koskaan hyvä...

Ps. ja niin, tatuointikuume on vieläkin täällä, oottakaa vaan.

















pictures from weheartit

<3oona




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti