maanantai 1. lokakuuta 2012

I can't make you love me

Heeippa!
Noniin, taas yksi viikonloppu takana, ja voin kertoo, että oon edistyny tossa mun Romeo & Juliassa tasan...4 sivua. Don't get me wrong, mä oon lukenu ties kuinka monta sivua, mutta oon sisäistäny niistä vaan noi 4.
En tajua miten joku voi ymmärtää tota tekstiä, ei oo tosiaankaa siitä helpoimmasta päästä. 
Oon muutenki pienessä paniikissa siitä torstain esitelmästä...mut hei, ehkä mä pärjään, koska Kia lentää Lontooseen keskiviikkona, ja tulee tänne meille torstaina! Jep, en jaksa odottaa, kamala ikävä jo kaikkia.

Juteltiin eilen Kian kanssa Skypessä, ja saatiin hoidettua pakkaukset pois, tää ehkä herätti mut siihen, että hei, se tulee kohta, you know? 

Viime yönä oli hauskaa, ku heräsin johonkin, mistä en sillon vielä tajunnut mitään, mutta sitten aloin kuuntelemaan, että kuuluu ihme piippausta ympäri taloa. Vilkasin kelloa, ja se oli 5, ja olin ihan varma, että näin unta, ettei missään kuulu sitä piippausta. No, se oli meidän uuni. Alakerrassa. Tiiätte kyllä sen tunteen ku ootte ihan unessa, ettekä tajua mistään mitään. Kävin sammuttamassa sen uunin, ja kukaan meistä ei tosiaankaan tiedä miten se oli päällä :---D Tää kyllä todistaa etten oo ihan aamuihminen. 

Ps. ei kellään sattus ole mitään hyviä vinkkejä esiintymispelkoon? Koska en selviä siitä esitelmästä!

pps. happy birthday to my little brother! :--) <3


*
*
*

uusi paita New Lookista, tykkään tosi paljon! What do you think?

* oon niin ilonen, että tää on X Factorissa mukana, mieletön ääni!

*
*
mä en ymmärrä miten nää on niin hyviä, käteviä ottaa tunnille mukaan :-----)


*





Favourites of September:

10.

9.

8.

7.

6.

5.

4.

3.

2.

1.




*
 *weheartit

<3oona


4 kommenttia:

  1. ihanan väriset hiukset ja toi paita näyttää hyvälle!

    saijis.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
  2. plan b - deepest shame ♥ ääää rakastan ja jumitan sitä biisii vielki!

    VastaaPoista