keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Below my feet

heeippa! 

Noniin, osa teistä onkin jo varmaan huomannut, että meidän banneri puuttuu tällä hetkellä, mutta homman nimihän on se, että me ei Emilian kanssa olla mitään tekniikan ihmelapsia, mutta yritetään korjata tilanne tässä kohtapuolin :--D

Tänään se kuuluisa sumu vaan jatkuu, ja mun hiukset taistelee vieläkin vastaan (ette halua nähdä kuvia...)
Nyt on oikeesti kiva, kun käydään empun kanssa tollasessa taaperoiden kerhossa, ni huomaan, että englannista tulee kokoajan sujuvampaa, ja vähitellen tarvii miettiä aina vähemmän mitä sanoo, ja miten, koska se alkaa tulla automaattisesti! I'm happy! 

Ps. tehtiin tänään empun kanssa muovailuvahasta vaikka mitä, ja se on ihan hieno tunne kun kesken muovailun emppu alkaa huutelemaan 'oppa gangnam style!' mitennii kuunneltiin samaan aikaan radiota? 
Mä muuten tein siitä muovailuvahasta empulle kakun, ja yritä siinä estellä kun 2 vuotias yrittää maistella 'kakkua'. Ja teinhän mä kirahvinkin hammastikuista. 

Huomenna taas kouluun, toivottavasti saatais vihdoinkin tietää miten ne esitelmät loppujen lopuks meni, ei tarvis enää sitten miettiä miten se vaikuttaa mun koko kurssiarvosanaan. 

Varasin muuten tänään junaliput Lontooseen kattelemaan Jenniä viides päivä, ja oon ihan innoissani! watch out London :-----) 















london tube map täältä
loput kuvat weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti