keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Hold me close, I've never been this far from home

Mooikka! 

Hei ihan oikeesti en selvii tästä! En yhtää tajunnu aatella et brittiläiset junahässäkät on viel ihmeellisemmät ku Suomen...koska just mun tuurilla just se matka minkä mä haluun makso kello seitsemän £18, eli ei paha. TUNTI sen jälkeen se on £41. Yhteen suuntaan. Ei yhtään ärsytä, miten tää käy just mulle :---D tosiaan, tää menee paremmaksi: olin tallentanu sen halvemman matkan mun tilille, mutta eei. Olin laittanu ne kaupungit väärinpäin, eli ei kelpaa. Miten ihmeessä tää nyt tällee...Nyt on siis ostettu ne liput vaikka ärsyttää :--D lisätkää siihen viel jäätävä jännitys huomisesta esitelmästä, ja se että Kia ei tuukkaan katselemaan mua tänne, vaan nähdään huomenna illalla puol 11. Ei oo tosiaankaan mun päivä :--D ei siis missään määrin, en vaa ymmärrä miten nää nyt näin menee...

Ainii...tilasin pari viikkoa sitte paketin jenkeistä, ja noh, tänää se tuli melkein perille. Lappu ja ilmotus siitä, et pitää maksaa tulli/käsittelymaksu hässäköitä, mitkä maksoki sitte yhteensä puolet sen paketin hinnasta, mikä ei itessää houkutellu :--D MITÄ tää on

No mut onneks päästää kuitenkin kiertelemään ympäri Lontoota Kian kanssa, en ees uskalla arvata mitä mun jalat tykkää siitä jatkuvasta juokselusta ympäri kaupunkia, ei voi ees verrata mihinkään Suomen kaupunkiin, oivoi.

Mun to do- lista illalle on aika yksselitteinen: suihku, juttelua kavereiden kanssa, nukkumaan. (nukkumaan tarkottaa siis sitä, että panikoin koko yön sitä esitelmää, oon niin huono sellasissa! raportoin teille miten mä siitä sitten selvisin :p)

Okei hei kertokaas mulle kans jotain teitä ärsyttäviä juttuja, et unohtaisin noi omat :---D kommenttiboksiin vaaain! 














London here I come! 

pictures weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti