tiistai 1. tammikuuta 2013

I could be the one

Heeippa! 

Hyvää uutta vuotta kaikille, toivottavasti teillä oli yhtä hauska päivä ja ilta ku mulla :--) 
Päivällä käytiin pikkusiskon kanssa leffassa katsomassa se viisi legendaa, ja hyvähän se oli. Ei niin perinteinen joulupukki tatuoinneilla ja venäläisellä aksentilla :--D
Sisko söi poppareita ja vaahtokarkkeja vissiin vähän liikaa, mutta pitäähän sitä joskus. 
Sieltä äiti ja isäpuoli tuli hakemaan siskon pois kaupungista ja jäätiin Emilian kanssa ostelemaan eväitä illaksi. 

Tässä vaiheessa sain siis mun laukun minkä olin pakannut aiemmin ja pyytänyt heitä tuomaan sen mulle, ja voi tuska se oli painava. Päätettiin etten jaksa raahailla sitä ympäriinsä, vaan vietiin se Jennille, ja lähdettiin jatkamaan kiertelyä. 

Vihdoinkin kaiken kiertelyn jälkeen mentiin Jennille sitten, ja pitkästä aikaa taas juttelemaan ystävien kanssa. Jotenkin se meni siihen, että tytöt oli Jennin huoneessa juttelemassa, koska mä kihartelin siellä hiuksiani, ja pojat olohuoneessa pelaamassa peliä mitä mä en vielä tän kahden vuoden aikana ole tajunnut. 

Iltaan mahtui siis paljon naurua, parhaita ihmisiä, hyvää ruokaa, kebabin metsästystä illalla ja valokuvailua. Tykkään :--) 

Tänään pidettiin siskon synttärit täällä meillä, ja Kia ja Emilia tuli mun kavereista paikalle. Sisko innoissaan pomppi ympäriinsä keiju-asussaan, ja me tyttöjen kanssa juteltiin ihmejuttuja, ja Emilia harjoitteli käyttämään kameran videokuvausta. Ei varmasti tullut mitään katsomisen arvoista materiaalia.

Huomenna lähtee lento takaisin teen luvattuun maahan, ja siellä olenkin sitten kesäkuuhun saakka. Kavereiden kanssa ollaan kyllä sovittu jo vierailuja, niin ei niin paha koti-ikävä iske! 

*


*









*


*




*

*weheartit

<3oona

ps. mitä sä odotat vuodelta 2013?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti