keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Somewhere lost in the city, it's not okay

Heeippa! 

Huhuh, jotenki nää päivät vaa katoaa, ja jotenki kirjottaminenkin tänne aina jää. Jos mä vaikka nyt ryhdistäydyn?
Kävin siis viime lauantaina Leicesterissä moikkaamassa Iidaa, ja en oikee lämmenny sille aamuherätykselle. Okei ei se sinänsä niin paha ollu, mutta se tunnin odotteluaika asemalla ei nyt ihan...
Asian kyllä pelasti jättikokonen latte ja hyvä lehti. 
Pääsin perille ihan hyvin, ja kierreltiin muutamat paikat Iidan kanssa läpi. 
T.KMaxx on tosi ovela kauppa, mikä on periaatteessa täynnä kaikkea kivaa merkkitavaraa, mutta halvemmilla hinnoilla. Löysin sieltä aivan täydellisen liukuvärjätyn farkkupaidan, ja ostin sen. Ainoa vaan, että siihen lappuun oli merkattu eri koko, kun siinä paidassa olevaan, joten ostin väärän koon. Jouduin palauttamaan sen, ja loput niistäkin oli jo mennyt. Täydellisen farkkupaidan metsästys jatkuu.

Sieltä lähdettiin Suomikouluun heilumaan, ja mä lähdin sinne auttelemaan Iidaa. Eli periaatteessa höpötellään suomeksi lasten kanssa ja leikitään muumeilla. Ei tosiaankaan paha :--) 

Illalla vahdittiin Iidan host perheen kahta lasta, ja hauskaahan meillä oli. Ilta meni jotain ihme Mario Kartia pelatessa, ja en oikee tiedä mitä pitäs ajatella siitä, että 7 ja 10 vuotiaat pojat voittaa mut siinä pelissä 100-0. Sama sen Cut The Rope pelin kanssa, mä vielä ajattelin että oon tosi hyvä siinä, mutta ei.

Sunnuntaina lähdettiin vielä kaupunkiin kamalassa lumisateessa, ja kierreltiin muutamat kaupat, ja lähdettiin lounaalle Marinan kanssa. Jotenki se päivä meni tosi nopeasti, ja sitten olikin mun aika jo mennä sitten asemalle, ja takaisin tänne :--)

Viikko alkoi ihan normaalisti, ja tänään mä oon ollu siis kipeenä. Aamulla oli maailman jäätävin olo, ja voin kertoo, ettei ollu maailman hienoin tunne mennä sinne Toddler's Groupiin Empun kanssa...siellä kuitenkin teekupposen kanssa olin, ja selvisin jotenkuten. 
Host mom tuli lounaalla käymään, ja jäi sitten kotiin, ja mä olin ylhäällä lepäilemässä. 
Ei oo vissiin ihan okei, että mä törmäilen seiniin, koska mun tasapaino on oikeesti kadonnut jonnekkin?
Tänäänkin siellä ryhmässä olin pukemassa Emppua, kaaduin kaksi kertaa taaksepäin niinkuin kilpikonna...good times. 

Nyt katselemaan American Idol season 12, muistatte varmaankin, että oon niin tykästynyt niihin.

























topshopin alennusmyynnit<3 





<3oona



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti