sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Don't you worry child

Heei! 

Taas viikonloppu välähti ohi niin nopeasti, ettei voi ees tajuta...
Mun työt loppuivat tällä viikolla siis jo keskiviikkona, ja torstaina oli siis vain siivouspäivä sillä aikaa kun Emppu oli koulussa, eli rennosti meni sekin :--) 

Sen jälkeen päätin lähteä keskustaan ostelemaan (ja tuhlailemaan) rahoja, ja oon aika ylpeä, etten ostellut kauheita määriä tavaroita! 

Ainoo vaan, että päätin lähteä perjantaina uudestaan...myönnettäköön, etten löytäny silloinkaan oikeastaan kuin laukun ja meikkejä ja korun Emilialle :--) 

Pari viime päivää on ollu aivan ihania; on vaa paistanu aurinko, ja aina se +10 astetta :--) muutaman kerran tullut ihmisiä t-paidassa ja shortseissa vastaan (?), ja jotenki tosi keväinen olo! 

Tänään sitten tosiaan näytti kivan aurinkoiselta ja lämpimältä ulkona, ja puin siis kauppareissulle suht vähän vaatteita. Paitsi että mittari oli nollassa...olisin toki voinu tarkistaa sen ennen sitä kun lähdin kauppaan. Onneksi kauppa on oikeesti 100 metrin päässä, ni suht helppo vaa juosta sinne ja takasin, ilman sitä jäätymistä! 

Huomenna taas töitä, ja ensi viikon lauantaina moikkaamaan Iidaa pitkästä aikaa! Voisin tällä kertaa ottaa vähän ahkerammin kuvia sieltäpäin, ja heitellä tänne teille, että näkisitte jotain muutakin kun tämän paikan missä mä asustelen :--) 

Alettiin tässä nyt miettimään Emilian kanssa skypessä, että miten ihmeessä mä saan mun kaikki lehdet takaisin Suomeen mitä mä oon täältä ostellut? Toi kasa vaan kasvaa, koska aika varmasti joka kuukausi tulee ostettua se neljä/viisi lehteä, ja voin kertoo että ne ei oo maailman kevyimpiä. Ja ne kaikki on kuitenkin pakko säilyttää...voi tuska.

*










Oon pitkään jo ettinu burgundyn värisiä vahapintaisia farkkuja, ja kävinkin (vahingossa) Dorothy Perkinsillä, ja sieltähän nämä nappasin mukaani, viimeiset, ja vielä omassa koossani kymmenellä punnalla, what's not to like! 





mekko asda / neule mango / kengät & kaulakoru primark

*

*

*weheartit

<3oona



2 kommenttia: