maanantai 7. tammikuuta 2013

I'm waking up, I feel it in my bones

Heei! 

Englannissa taas, jeee! Tulin siis viime keskiviikkona, ja sain onneksi kyydin Helsinki-Vantaalle, ei sillä että mulla olis ollu paljon tavaraa. 
Saman rinkan kanssa suunnistin takaisin, ja tällä kertaa sieltä löytyi muumilimua, pätkispussi, reissumies mozzarella-pesto leipä ja jenkkipussi. Matka on pelastettu. 

Mä en tiedä mikä siinä on, aina jos ei ole mahdollisuutta saada jotain suomalaista ruokaa, se on juuri sitä mitä mun on pakko saada. Otetaan vaikka esimerkiksi karjalanpiirakat, tai sitten se reissumies. Logiikka? Ei. 

Lennolla istuin käytävän puolella, ja mun viereisillä paikoilla istui nainen, mies ja lapsi. Ainoo vaa, että siitä lapsesta näytti olevan hauskaa yrittää pomppia koko matkan mun puolelle. Mä keskityin siinä vaiheessa siis hengittämiseen, en tykkää lentokoneessa nousuista tai laskuista yhtään. 

Sieltä tunnin matka tubella St. Pancrakselle, ja odottelemaan junaa :--) 

Mulla oli siis seuraavana päivänä töitä, ja voin kertoo, etten ollu ihan maailman energisin ihminen siinä vaiheessa...Emppu oli onneks niin ihana, että se ei haitannut yhtään, hauskaa oli silti! 

Lauantaina host perhe lähti Lontooseen, ja mä jäin pitämään leffamaratonia mun ananas & kookos mehun kanssa. Good times. 
Miten ihmeessä mä katon alusta asti niiin huonoja leffoja, ja ne on silti pakko kattoa loppuun?

*

tajusin tässä taas, että mullahan on toi monkin ihana neule, ja oon taas ihan innoissani tosta! 
tässä tämä mun joululahja Emilialta, kiitos <3 ps. tää on niin mun tuoksunen, tykkään hirveesti tosta!
''Femme by Zara is a Floral fragrance for women. Top note is bergamot; middle notes are orchid and peony; base notes are vanila, sandalwood and musk.'' /lainaus täältä


joululahja kummitädiltä, sitä voi pitää joko noin päin, tai sitten kääntää toisinpäin, ja se on sellanen tummanharmaan metallin värinen :--) 

Mä en muista oonko tänne selittänyt mitään mun BB-voiteen etsimisestä, ja tässähän tämä on, tämänhetkinen lempparini! Kyseessähän on siis Lumenen Vitamin C+ Illuminating Anti-age BB cream. Aluksi aattelin, että se näyttää tosi tummalta, mutta loppujen lopuksi se sulautu mukavasti ihoon, ja tuoksukin on tosi hyvä. Luin tästä tänään muutamia (köh) arvosteluja, ja kaikki (!!) oli positiivisia. Voin ottaa teille vaikka ennen/jälkeen kuvia tämän voiteen kanssa jos kiinnostaa, kommenttia boksiin! 


mä en ymmärrä miten tää on niin hyvää puhdistusainetta...Tämä siis jäi Suomeen (yh) koska mulla oli tänne tultaessa vain käsimatkatavarat, ja tämähän on selkeästi yli 100ml :--( 
tällanen joululahja ihanalta Kialta, en voi edes käsittää kuinka täydellisiä värejä noi on! Raukka oli viettänyt Inglotissa ties kuinka kauan aikaa valitessaan näitä värejä, kiitos<3 


*
*

Kia on tulossa huhtikuussa taas moikkaamaan mua tänne, ja ostin Kialle joululahjaksi liput tänne keikalle, here we come! Oon ihan innoissani tästä, jos et ole vielä tutustunut bändiin, nyt viimeistään kannattaa! 

*
*
*weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti