perjantai 25. marraskuuta 2011

Their hearts are hunting, still hunts hope, ever and ever

Hi! I wanted to make a post about little details that are having there moment in fashion right now :)


First my favourite: moustaches :D You can find them pretty much on everything, but I wouldn't say no to a moustache ring!





This isn't so hard to make yourself, and I'm sure I will :)
Next up: velvet. It's usually a hate or love affair with this material, I myself have nothing against it but don't love it either. So neutral, like Switzerland.


Now I like this dress, but it has more to do with the heart cut-out then the velvet...


I think velvet looks good on shoes :)

I can honestly say that I don't like the next minitrend: snakeskin. It belongs on the animal, not on a handbag. So its faux for me.

I like the design of this Louis Vuitton shoe, but it looks better with patent leather.



This is the best place for snakeskin print, painted on your nails :D

Again, not one of my favourites: metallics. They're just too disco-retro-80's for me.

Funny coincidence: I bought this magazine yesterday :D Though Giselle's pants were not the reason...



This too is best on nails :D
And last but not least something I do like: midnight blue and deep red. Two of my favourite colours are big this autumn!





If you didn't notice I'm a fan of cut-outs too :D
Translation: halusin tehdä postauksen, missä mä esittelen pieniä juttuja joilla on oma "hetkensä" muodissa just nyt :)
Ensin mun suosikki: viikset! Niitä löytyy melkein mistä vaan, mutta en mä pahastuis viiksisormuksesta!
Tätä ei olisi vaikea tehdä itse, ja mä aion ainakin :)

Seuraavana: sametti. Tätä materiaalia yleensä joko vihaa tai rakastaa, mulla ei ole mitään sitä vastaan mut en myöskään rakasta sitä. Eli siis neutraali, niin kuin Sveitsi.
Tästä mekosta mä tykkään, mut se johtuu enemmän tuosta sydämen muotoisesta aukosta kuin sametista...
Mun mielestä sametti näyttää hyvältä kengissä :)

Voin rehellisesti sanoa et en tykkää seuraavasta minitrendistä: käärmeennahka. Sen kuuluu olla sen eläimen päällä, ei käsilaukussa. Joten feikkiä mulle.
Mä pidän tän Louis Vuittonin kengän designista, mut se näyttää paremmalta kiiltonahkaisena.
Tää on paras paikka käärmeennahkaprintille, lakattuna kynsiin :D

Tämäkään ei ole yksi mun suosikeista: metallivärit. Ne on vaan liian disco-retro-80-lukua mulle.
Hauska yhteensattuma: mä ostin tän lehden eilen :D Mutta Gisellen housut ei ollut se syy miksi...
Tää myös on parhaimman näköinen kynsissä :D

Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä jotain mistä mä pidän: keskiyönsininen ja syvä punainen. Kaksi mun lempiväreistä on suosittuja tänä syksynä!
Jos ette huomanneet, mä tykkään myös aukoista vaatteissa :D

<3Emilia

Aqualung & Lucy Schwartz - Cold

1 kommentti:

  1. toi mekko on niin kivan näkönen missä on toi sydänleikkaus, mut en ikinä vois ostaa itelleni sitä! :D mut suuuupernice :)
    -Luuris

    VastaaPoista