maanantai 21. marraskuuta 2011

No light, no light in your bright blue eyes, I never knew daylight could be so violent

Hi! Although winter is just beginning, I wanted to make a post about fashion next season spring/summer 2012. I found some pictures to show the kind of feeling I'd like to have in my wardrobe in the summer :)




A bit of summer romance, but not too much...

Light colours and fabrics that drape nicely around the body...

One of the key pieces: the little white skirt (preferably high waisted)...



Tattoos of course :D






Louis Vuitton spring/summer 2012



Jewellery: light and simple, not too much at once or too heavy pieces...

What will you wear next season? :)

Translation: vaikka talvi on vasta alkamassa, mä halusin tehdä postauksen ens sesongin muodista kevät/kesä 2012. Mä löysin joitakin kuvia kuvaamaan sitä tunnelmaa, minkä haluisin mun vaatekaappiin kesällä :)
Vähän kesäromantiikkaa, mut ei liikaa...
Vaaleita värejä ja kankaita, jotka laskeutuvat kauniisti vartalon ympärille...
Yksi tärkeistä vaatekappaleista: pieni valkoinen hame (mieluiten korkeavyötäröisenä)...
Tatuointeja totta kai :D
Louis Vuitton kevät/kesä 2012
Korut: kevyttä ja yksinkertaista, ei liikaa kerralla tai liian raskaita osia...
Miten aiot pukeutua ensi sesonkina?

<3Emilia

Florence And The Machine - No Light, No Light

3 kommenttia:

  1. mä voisin ottaa noi hiukset/kampaukset!!! :) mistä niitä saa? :)
    - Luuris

    VastaaPoista
  2. Luuris: jos ei muualta nii kampaajalta :) -Emilia

    VastaaPoista
  3. no mut mun hiukset ei taivu tommosee :(

    VastaaPoista