tiistai 15. marraskuuta 2011

Like when you said you felt so happy you could die

Hi! You know, although I like sleeping in late, going to work at 5 pm was a bit of an exaggeration :D The good thing was I got to watch Avatar with my sick little brother, but still I prefer to go to work a bit earlier.



Shirt Monki, top Gina Tricot, and jeans Cheap Monday.

I had on a black feather headband, a golden leaf necklace and a simple golde ring at work with this outfit.





A penguin with a vest, can life get any cuter? :D
Translation: tiedättekös, vaikka mä rakastan myöhään nukkumista, töihin meneminen klo viiteen illalla oli jo vähän liioittelua :D Hyvä puoli siinä oli, että mä katsoin Avatarin mun kipeän pikkuveljen kanssa, mut kyllä mä mieluummin menisin töihin vähän aikaisemmin.
Paita Monki, toppi Gina Tricot ja farkut Cheap Monday.
Mä pidin mustaa sulkahiuspantaa, kultaista lehtikaulakorua ja simppeliä kultasormusta tän asun kanssa töissä.
Liivillinen pingviini, voiko elämä olla enää söpömpää? :D

<3Emilia

Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti