torstai 17. marraskuuta 2011

Just pack up all your lies, get up and go

Heei!
Tiiättekö ku on niitä päiviä että ku tulee koulusta ni kaatuu nukkumaan? Tällasta mulla tänään :--) Ja miten siitä on tullu enemmän sääntö ku poikkeus et juoksen bussipysäkille, ja sillonki kerkiin matkaan just ja just? Täytyy vähän ryhdistäytyä :--D ja hei, koeviikko alkaa kohta! Mä oon kerranki alottanu lukemisen sillee suht ajoissa, tää on uutta :--) Huomenna on siis leffa-päivä Emilian kanssa, can't wait!











Jos tollasen löytäis jostain... nom. Onko joku yhtä koukussa Ben & Jerry'siin kuin minä?


haluun noi hiukset! 
Joulu on kaveri<3 



Nyt mulla on kamala hiuskriisi, oon vaa katellu kaikkia videoita missä opetetaa tekee kampauksia, ja haluisin kokeilla niitä kaikkia, mut mun hiukset päätyy yleensä johonkin sotkuun, tai solmuun. Eikö ole ihanaa? En sitte tiiä onko vika hiuksissa, vai mun kampaajantaidoissa. Epäilen jälkimmäistä, oho.

 

Että siitä sitte. Kyl mä vielä joku päivä saan noi tehtyä!

Mut kivaa torstaitamelkeinkivaaviikonloppua teille! :-------)

<3oona

Daft Punk - One More Time

3 kommenttia:

  1. toi vaaleenpunanen mekko on IHANIN!! <3 en vaa voi lopettaa sen ihailemista! mistä se on? tai siis kenen se on? :)

    VastaaPoista
  2. ..niin, siis toi, mikä on tossa vikassa kuvassa :D tajusin meinaa just, et noit vaaleenpunasii mekkoi on vähän useempi :D

    VastaaPoista
  3. Redü: hahah, I know, se on ihan täydellinen! Se on Zuhair Muradin suunnittelema :--)
    -oona

    VastaaPoista