perjantai 25. marraskuuta 2011

Hei kohtalo, mä päätän sen, kenen oon tai en

Se tunne ku on viikonloppu, mutta ei oo kuitenkaa. Huomenna täytyis raahautua kahdeksaksi kouluun, tyhmä enkun puhekurssi. Muutenki aamulla kamala jumitus, ja sitte pitäs mennä höpöttelemään enkuks jotain että pääsee kurssista läpi. Negatiivinen? Eeeeen.
Käytiin tänään Nean ja Lauran kanssa Karismassa ja Triossa, ja tuli taas kamala pikkujoulukuume! Haluun laittaa jonku ihanan mekon päälle ja yyyy. Muutama viikko vielä :--) Karismasta löyty vaikka mitä vaihtoehtoja pikkujoulumekoksi, mutta sellasta tosi kivaa ei oo vielä tullut vastaan :--) 

''toi on kyl takaa kivempi ku eestä.''

Kertoo kaikki :--) 

Tässä on muutamia mekkoja mitä mä haluisin (ylläri)

H&M
H&M


H&M



Joulu tekee mulle jänniä juttuja :--------D ihmiset, kuka tulee leipomaan ja koristelemaan mun kanssa keksejä? Ps. kannataa suostua ihan vapaaehtoisesti, joku teistä kuitenkin joutuu tulemaan mukaan. Jokatapauksessa tämä tunnollinen lukiolainen lähtee nukkumaan, että herää pirteänä enkun kokeeseen aamulla :---) näkyillään pingviinit! 

<3oona



Mä katkon sun peukalon ettet sä liftata voi mun perään
Sit etusormen vuoro on ettet sä töki mua sillä enää

Hei kohtalo, oon iso tyttö jo
Ja mä päätän sen kenen oon tai en


3 kommenttia:

  1. tunnolliset lukiolaiset menee kouluun ja tunnolliset työntekijät töihin :D kuulostaa hyvältä viikonlopulta <3
    mullaki kauhee joulufiilis ku pitää töis väsää joulujuttui :P ps. keksien koristelu roks!
    -wulle :3

    VastaaPoista
  2. NO NYT mä kommentoin!!! :D mutku en yleensä keksi mitää kauheesti :( tai sit kaikki on jo sanottu... MUTTA mä tykkään tost H&M:n ekasta kultasesta mekosta ja sit siit paidasta! en ite ehkä uskaltais ostaa kultasena, mut mustana vois lähtee heti mukaa!!! jos käyttäisin H&M:ää..... :D siis oikeesti, mistä tollasii kiharoita saa??!!! ei ainakaa mun hiuksista :( jeee, eilen oli kivaa :) ja omnom piparit! nyt tuli pitkä kommentti, ei pitäis olla valittamista >:)
    -Luuris

    VastaaPoista
  3. wulle: niimpä! jeee :--)

    Luuris: noi hiukset ja mekot ja kaikki on täydellisiä, en pääse noista ihan heti yli :--D

    -oona

    VastaaPoista