perjantai 11. marraskuuta 2011

Because tonight is too perfect for your pain

Heeei!
Perjantai-ilta, vihdoinkin! :----) suunnitelmat on vähän heikonlaiset koko viikonlopulle, mut eiköhän tää tästä :--) tänää on tullu kirjoteltua koulujuttuja vähän liikaa :----D yksi tekstitaito ja yks essee.
Emilia tuli käymään meillä koulun jälkeen, mutta kyllä se aika nopeesti lähti meiltä pois mun ruotsin kielen puhumisen takia, ja saattaa olla jotain tekemistä mun laulamisen (lue: kiljumisen) kanssa :---D hehe. No eeei vaa, ihan kauppaan lähti hakemaan nachoja ja juustokastiketta. Mun kaverit on ruuan kavereita :---)
Nyt on taas kamala shoppausfiilis, tästä ei vaan pääse yli! Tekis mieli lähtee ulos lenkillekkin, mutta en sitte tiiä, saatan olla vääähän liian laiska siihen tänään aina.
Tänään oli kans mun ja Kian tsunamimaanjäristys-esitelmä, ja eiköhän Kian naurukohtaus selitä kokonaan sen miten se sitten meni.
        ....Ilmeisesti tsunameistakin voi saada hauskan asian.











Aattelin että voisin kans tehä jonkunlaisen ostoslistan tänne, kauheesti taas kaikkea hankittavaa. :-----)

mekko H&M
Joku tällanen olis kiva saada joulujuhlaan, tai muuten vaan :-----) täydellinen mekko.

Farkut Cheap Monday
Paita Weekday
Paita Weekday 
Paita Weekday
Paita Weekday

Käsikoru Weekday
Tuli just huomattua et mun ostoslista painottuu aika paljon Weekdayhin :----D onkohan tää joku vinkki et voisin lähteä käymään Helsingissä? Tottakai.

Alun kuvat weheartit,
ostoslistan kuvat Weekdayn ja H&M:n sivuilta :--)

Kivaa viikonloppua!

<3oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti