sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Gonna be gone 'till who knows when

Heei, ja kivaa sunnuntaita! (ja mun päässä tää on edelleen lauantai..) On se kiva ku pikkusisko tulee sanomaan mulle, että oon sen lemppari isosisko. Ainut vaa, et oon sen ainoa isosisko :---D hehheh, ovela lapsi. Tänää on perinteisesti siis mun jumituspäivä, pelailin pikkusiskon kanssa lautapelejä (matopeli, suklaapeli mikälie ja nalle puh-muistipeli) Mä en muistanukkaa kuin vaikee muistipeli voi olla...sitä paitsi ne Nalle Puhit, kanit sun muut näytti kaikki ihan samoilta mut ne ei vaa ollu pareja. Syytän sitä. 
Aattelin tänään esitellä teille vähän mun lempparisuunnittelijoita :--) Eipä sieltä mitään yllättävää pitäisi löytyä :--)


Ykkössuunnittelijana ylläri ylläri, Alexander McQueen.
















Jimmy Choon kengät tuskin vaatii minkäänlaista esittelyä, täydellisen kauniit tappokengät. Voin vaan kuvitella miten en uskaltais kävellä noilla missään koska a) noi maksaa ihan törkeesti, b) en osaa.






<3


Oon kanssa ihan ihastunu Vivienne Westwoodin kenkiin, noissa on kaikissa jotain tosi sulosta :--D 




Is it just me, vai tuleeko tosta mieleen pumpulipallo?

oivoi.

Kivaa sunnuntaipäivän jatkoa :---) 

<3oona

Ja hei, mä en voi lopettaa Hot Chelle Raen fiilistelyä, alan varmaa kohta inhoomaan niitäki ku kulutan kaikki biisit vaa loppuun..oh no


2 kommenttia:

  1. toi Diorin mekko!!! <3 mul on vähän samanlaiset ku ne pitsikorkkarit, mut niis on vaa hopeenvärinen kangas alla :D

    VastaaPoista
  2. Luuris: niimpä, eikö oo ihana :----D nonii, good for you!
    -oona

    VastaaPoista