torstai 24. marraskuuta 2011

I wish I had an ocean

Heeei! Mulla ei oo yhtää sellai olo et huomenna olis perjantai, koska lauantaina on tosiaa koulua :----D kuin masentava ajatus toi nyt on... kaiken lisäks sillon on just enkun puhekurssin koe, ja senhän olis tarkotus mennä sillee superhyvin, mutta tunnetusti lauantai ei oo ihan koulupäiväainesta, joten 6 here I come! Eiku mitä?
Hankin tänää kaikki maantiedon kirjat, vois alkaa pikkuhiljaa lukemaan ylppäreitä varten. Ei niistä ihan vähään aikaan eroon pääse :--D 

Ja nii, voin toki kertoo tosta ilmasta. En ymmärrä, normaalisti tähän aikaa on ollu jo 3645758 lumisadetta ja sitä rataa, mut jotenki ihmeellisesti melkein joulukuussa ei oo lunta. Logiikka? Sataa vaa vettä, en pääse yli tästä (eikä mun hiuksetkaa..)

Ja hei, ongelma! Mulla alkaa loppumaan biisit kesken mitä kuunnella, joten please, antakaa mulle ideoita mitä kuunnella! Oon nyt kuluttanu ne biisit loppuun... yhyy












mä en niin pääse tosta meikkimäärästä yli, mut en mä valittais :---D


Eli jos teillä on jotain hyviä bändejä mielessä, let me know :---) 

<3oona


2 kommenttia:

  1. http://open.spotify.com/user/a-ss/playlist/3It6Wf6gPJc9Uc1RvIYRcs joulutunnelmiin! :) t. seppo

    VastaaPoista