torstai 10. marraskuuta 2011

I'm beautiful in my way, 'cause God makes no mistakes

Hey! I love working in a place I can't wait to go to in the morning :) And since it's getting cold with the temperature dropping below 0 degrees Celcius, I'm looking forward to...

...Christmas! I wanna go buy some presents ;)
Of course the down side of working in a jewellery shop, or anywhere with beautiful things for that matter, is the temptation. Customers often ask how can we be surrounded with all this eye candy and not go crazy? Well, I can tell you it's not easy :D Here's my shopping list:

A rose ring (in white). I'll get mine tomorrow :)

Peacock feather earrings.

A broken heart necklace that splits into two separate necklaces like a best friends charm. Only the one I want doesn't have anything written on it, it's very simple and the two pieces are held together with magnets.

This baby is very nice, unfortunately we don't have one at work :( Let me know if you find one!

A big cross necklace. I'd like a little cross in gold too, so that I wouldn't feel so "naked" without one :D

A very good piece of advice ;)

Translation: mä rakastan olla töissä sellasessa paikassa, jonne ei malta odottaa että pääsee aamuisin :) Ja kun ilmat kylmenee lämpötilan laskiessa nollan asteen alapuolelle, mä odotan...
...Joulua! Mä haluun mennä ostamaan vähän lahjoja ;)
Tietenkin se huono puoli siinä et on töissä korukaupassa, tai missä tahansa kauniita asioita myyvässä liikkeessä, on houkutus. Asiakkaat kysyy usein, et miten me kestetään olla töissä kaikkien ihanuuksien keskellä ilman, että tulee hulluksi. No, se ei ole ihan helppoa :D Tässä on mun ostoslista:
Ruususormus (valkoisena). Mä hankin omani huomenna :)
Riikinkukonsulkakorvikset.
Särkynyt sydänkaulakoru, joka jakautuu kahteen erilliseen kaulakoruun niin kuin ystävyyskorut. Paitsi että siinä minkä mä haluan ei ole mitään kirjoitusta, se on tosi yksinkertainen ja ne kaksi osaa yhdistyy toisiinsa magneeteilla.
Tää kaunokainen on tosi kiva, valitettavasti meil ei ole sellasta töissä :( Kerro mulle jos löydät tuollaisen!
Iso ristikaulakoru. Mä haluisin myös pienen ristin kultaisena, jotta mulla ei olisi niin "alaston" olo ilman sellaista :D
Tosi hyvä neuvo ;)

<3Emilia

Lady Gaga - Born This Way

2 kommenttia:

  1. tiedätkö...mulla on ihan sama ongelma töissä :D mutta onneksi kohta on palkkapäivä ja saan helpotusta shoppailuhimooni <3
    -wulle

    VastaaPoista
  2. wulle: niinpä, meille tuli tänää lisää tavaraa :D lisää houkutuksia! -Emilia

    VastaaPoista