keskiviikko 22. helmikuuta 2012

You think you got the best of me, think you've had the last laugh

Heeeippa! 
Hyyvä päivä! Mulla oli tänää normaalia lyhyempi koulupäivä, koska opettajilla oli joku ihme virkistyspäivä :-----) en valita, jäi filosofian tunti pois voi harmi
Huomenna aamulla sitte senki edestä, oivoi
Enkun kuuntelun alustavat pisteet tuli tänään, ja voin kertoo et oon tyytyväinen :--D taitaa olla niin, että jokainen vastaantuleva tyyppi joka suostuu kuuntelemaan on kuullut jotain tästä, hehheh
Emilialla on suht pitkät piuhat, ihan vaan sen takia, että kestää se 5 minuuttia että se edes tajuaa mistä mä puhun! ja mullehan ei käy KOSKAAN niin. mm, ei
Huomenna pakkailemaan (kyllä, olen edelleen aikataulussa!) saattaa olla että huomenna keksin jotain paljon hienompaa tekemistä kun vaatteiden tunkemista mahdollisimman pieneen tilaan.
Ja oon ihan vakuuttunut että liikan opettaja aikoo kiduttaa mua, ne vatsalihastreenit ei ole inhimillisiä. Terveisin maailman laiskin liikkuja. okei, voi olla että Emilia on vähän laiskempi
Huomenna Emilia tulee taas meille, ja kokeilen uutta kampausta (okei, saattaa venyä muutamaan muuhunkin kampaukseen :--D)
Mutta mm. tämä kampaus olisi tarkoitus kokeilla! 


Mitäs mieltä sä oot, onnistuisko sulta? :--) 

Tässä vähän kuvia mun ja Emilian päivästä :--) 


Paita H&M, Toppi GT, Farkut Dr. Denim
ps. alhaalla näkyy mun ihanat kilpikonnavammat, jeee. Säälittävää, sormukset on vaarallisia
Mekko H&M, Vyö ja korut Bijou Brigitte, Kengät Wonders
ja nii, Emilia nauraa mun maitoteejutulle :-----( 

okei, tästä voidaanki sitte keskustella; Emilian näkemys pannukakkutaiteesta. Abstrakti lettu kuulkaas.

Kivaa iltaa ja viikonlopun odottelua :-----) 

<3oona & emilia


'What doesn't kill you makes you stronger 
Stand a little taller 
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone 
What doesn't kill you makes a fighter 
Footsteps even lighter 
Doesn't mean I'm over cause you're gone.'


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti