sunnuntai 5. helmikuuta 2012

There's something about you that I can't quite figure out

Heeippa! 
Emilia oli meillä eilen yötä, ja voi tuska. Tyyppi kirkuu yöllä ja lyö mua :--------D paras tunne
Leikittii eilen yöllä siinä kolmen aikaa mun meikeillä ja kihartimella, ja tuli kivoja tuloksia :--) ehkä Emilia laittaa niistäki jotain kuvia tänne?
Ajankohta oli ehkä huonoin siihen koska myöhemmin ei enää väsyttäny yhtää ja jututki alko menee siihen suuntaa :---D 
Huomenna taas suunnitelmissa lukea äikän tekstitaidon YO-kokeeseen, jos vaikka tällä kertaa saisin aikaseks oikeesti lukea jotain... 6 päivää siihenkin!
ps. mä oon vähän säälittävä mun postausten otsikoiden kanssa :------D tarkistutan sen oikeinkirjotuksen aina Emilialla, hehe















kuvat weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti