tiistai 7. helmikuuta 2012

Princess of China

Heeippa! 
Sain tänään sen mun musan kokeen takasin, ja kaikki kohdat mihin vastasin, meni oikein :------D taitolaji kuulkaas. 
huomenna on kahden tunnin hyppäri, just keskellä päivää. Vikaks vielä filosofian toinen kurssi, ei yhtää vaikeempaa mitää loppuu, eihän? 
Tehtiin tänää kemian kurssilla saippuaa, ja me tosiaa luultii, ettei se voi olla yhtä vaarallista, ku meidän alumiinifolion sulattelu :---D jaa...no siitä voiki olla sitte montaa mieltä..
Emilia tuli meille tänää, ainoo vaa et mä en ollu kotona. Emilia oli laittanu mulle viestiä puhelimee, että se pääs töistä ja tulee suoraa meille, ja mä en tietenkää huomannu sitä tai voinu vastata ku olin haastattelussa, ni sieltä se sitte soitteli ennätyspitkiä puheluita mulle, istu kiltisti yksin mun huoneessa ku tulin kotii :------D 
Aika nopeesti seki teki selvää mun suklaalevystä, eikai siinä mitää, tais lähtee meiltäki suoraa kauppaa ostamaan suklaata! 
Tähän välii sellasta, että jos sulla on suklaata jossain näkyvällä paikalla, se löytää tiensä aika nopeesti Emilian suuhun/laukkuun/taskuun, you name it. oon aika varma et Emilia kuristaa mut nyt















heei, mä haluun tällasen, aivan ihana! ei kukaa olis sattunu näkemään tällasta missään?
kuvat weheartit

<3oona


Tää biisi on ihana, kannattaa kuunnella! :--) 

4 kommenttia:

  1. Musta tuntuu et se suklaa katoais kenen tahansa hyvän ystävän masuu :) et ei taida olla pelkkä Emu :'D nimim. vapiskaa tomaatit!

    VastaaPoista