torstai 2. helmikuuta 2012

Outlaws of love

Heeippa! :---) 
On ihan kiva lukea noita Iltalehden uutisia tosta pakkasesta.. Englannissa on pakkasta se -10 astetta ja armeija on valmiustilassa. :--D viimeks tänää jäädyin taas pihalle (se bussi oli taas myöhässä..). Musan koe meni kerranki oikeesti ihan hyvin, arvailut puolee, mut meni näköjää ihan oikein :p ninja olo. 
Huomenna alkaa mun vika jakso, jee! Matikkaa ja liikkaa, enköhän mä selviä huomisesta ihan kunnialla :----D puhutaa siitä matikasta vähän lisää...
Mun huone on ihan kamalassa kunnossa nyt, koska tulee vähän muutoksia taas! Tollai ihme lipasto lähtee pois ja huonekalujen paikat muuttuu muutenki. 
En tiiä mikä mulla on tän järjestyksen vaihtamisen kanssa, kaverit tietää että mä vaihdan aika usein, ja sitte kyllästyn taas :-----D ei tässä oo mitää ideaa, oivoi










Kellekkään ei varmaa tullu yllätyksenä, että Titanic on yksi mun lemppari leffoista? Mun kavereilla oli jossain vaiheessa tapana katella Youtubesta videoita, missä oli koko leffa 5 sekunnissa, ja mä en koskaa kattonu niitä, koska ne olis aika varmasti pilannu ton leffan mulle :-------D oivoi







kuvat weheartit

<3oona

Ainii, oon tässä nyt eilisen fiilistelly Adam Lambertin singlen 'Better Than I Know Myself' musavideon pätkää, en jaksais oottaa että seki tulis kokonaisena :--D 


Ps. jotenki toi Twitter taas koukuttaa, oivoi. Anyone else?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti