sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Baby put on heart-shaped sunglasses


Hi! So as you read from Oona's post, I spent last night at her house and she did my hair and make-up :) I was really happy with the results and I wish I could do what she did to my hair every day :D Unfortunately I'm not that good at hairdos (or make-up), but that's when Oona comes in the picture ;)



We went to see what tableware Oona has stored away for our future apartment, and wow, she has a lot :D We also found this box... (It says Oonan epäkuranttia tavaraa if you can't see properly :D)

It took a lot of curling and even more hair spray...

...but this is the result :)

Here's the whole look with make-up!









First and last five pictures from weheartit.com

Translation: joten kuten luitte Oonan postauksesta, mä olin niillä yötä ja Oona teki mulle kampauksen ja meikit :) Olin tosi tyytyväinen tuloksiin ja mä haluisin osata tehdä sen mitä Oona teki mun hiuksille itse joka päivä :D Valitettavasti mä en ole niin hyvä kampauksissa (tai meikissä), mutta siinä vaiheessa Oona astuu kuvaan ;)
Me käytiin katsomassa mitä astioita Oonalla on varastossa meiän tulevaa asuntoa varten, ja wow, niitä on paljon :D Me löydettiin myös tämä laatikko... (Siinä lukee Oonan epäkuranttia tavaraa jos ette nää kunnolla :D)
Siihen tarvittiin tosi paljon kihartamista ja vielä enemmän hiuslakkaa...
...mut tässä on tulos :)
Tässä on kokonaisuus meikin kanssa!

<3Emilia

Lana Del Rey - Diet Mountain Dew

4 kommenttia:

  1. you are one beauty <3 and Oona is a saviour when it comes to party make up! nimimerkillä viime hetken kriiseilyt, joten oonalle! :) -monde

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. monde: thank you gorgeous <3 Oona is simply the best! -Emilia

      Poista
  2. noi hiukset on ihanat! :) ja samoin toi polkupyöräkoru :D mistä tollassii saa? :) saaks teiltä? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luuris: kiitti :) meillä ei oo polkupyörää, mut niistä on kuva siel liikkeen ylämainoksissa joten mä uskon et niitä pitäs tulla meille jossain vaiheessa :D -Emilia

      Poista