maanantai 6. helmikuuta 2012

Warzone

Heeippa! 
Te ette osaa ees arvata kuin hyvä fiilis on kattoo mittaria niin että se näyttää -5 astetta. Ainoo vaa, että se vähän pilaa, että mulla on tosiaan koulua ihan normaalisti nyt, vaikka pitäs olla lukuloma. 
Mun tän illan piristys on mun mango jäätee, Ilman johtolankaa ja viltti. Ainoo hyvä puoli tässä jaksossa on se, ettei tässä vaiheessa vielä hukuta tehtäviin :---) 
Perjantaina ekat kirjotukset tänä vuonna, hyvät suunnitelmat senki varalle :--) Toivotaan nyt, että YTL tykkäis mun tekstitaidoista...please?
Nyt tässä parin päivän aikana on soinu periaatteessa vaa muutamia biisejä :---D kaikki jännästi samalta artistilta?




Tällasilla fiiliksillä alotetaan viikkoa :--) ! 










mäki haluun tollaset! ei sillä että osaisin tehdä...






kuvat weheartit

<3oona


2 kommenttia:

  1. jos joku kuva inspiroi sua, nii haluisitko kertoo miten tai miksi? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi: periaatteessa kuva voi inspiroida mua melkein miten vaan :---D saattaa tulla sellanen olo et haluu kokeilla uutta tyyliä tai kampausta, tai haluu vaa piirtää ja kuunnella musiikkia :--) ei mulla aina oo sellasta 'syytä' :--)
      -oona

      Poista