keskiviikko 8. helmikuuta 2012

It's too cold outside for angels to fly

Heeippa! 
Apuaa, tänää iski pieni paniikki, ku tajusin, että mun äikän tekstitaidon kirjotukset on jo perjantaina :----D tai siis, mä oon tienny sen ties kuinka kauan, mut tänää se sillee uppos kunnolla mun päähän, ja nyt oon jäässä! 
Eväät on hankittu, ja huomenna Kialle lukemaan panikoimaan perjantaita :------) 
Ihanan filosofian tunnin jälkeen pääsin kotiin kyydillä, ja Emilia tuli meille, ja kuvailtiin muutamia juttuja ulkona. Kaikkea sitä keksiiki, mentiin kuvaamaan asut ilman takkia, ja pieni jäätymiskuolema oli vastassa. En edelleenkään arvosta noita Suomen pakkasia. 
Ainii! Tuliki tässä mieleen, että onko teillä siellä ruudun takana jotain ideoita mistä te haluisitte että me kirjoitetaan, tai jotain? 
Mä lähen nyt joka tapauksessa katselemaan Gleetä, juomaan teetä ja sitä rataa. 
















Eli postausideoita otetaan vastaan :---) 

kuvat weheartit

<3oona




  • ''Tell you the truth I hate, what didn't kill me,





  • yeah it never made me stronger at all.''
  • Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti