maanantai 6. elokuuta 2012

Whatever happens tomorrow, we've had today

Heeippa! 
Hei ihan oikeesti, alkaa pieni jännitys / kasvava paniikki iskeä, lähtöön on kevyesti se 4 päivää, ja vielä ei ole mitään tietoa mitä pitäisi mukaan pakata! 
Kävin perjantaina kaupungissa kiertelemässä ja syömässä ihanan Kian kanssa, ja sieltä menin Jennille juhlimaan synttäreitä ja mun poismenoa, hehe
Täytyy sanoa kyllä, että mulla on maailman parhaat ystävät, ja tulee kaikkia kamala ikävä kun heilun sinne Englannin puolelle. Nössö kun olen. Tunnetusti.
Lähdettiin lauantaina Helsinkiin Linnanmäelle toisen perheen kanssa, ja napattiin Emiliakin mukaan. Hyvä tunne varmasti kun pikkuveli on muutaman sentin alle 120cm ja raja tiettyihin laitteisiin oli 120 :----)
Lähettiin sitten Emilian kanssa kiertelemään sen kanssa helikoptereita ja pikku viikinkilaivoja. ja Vekkula kahdesti.
Myöhemmin jäätiin Emilian kanssa sinne kahdestaan, ja lähettiin kiertelmään laitteita, käytiin vuoristoradassa muutaman kerran, ja sitten vähän lisää. Is it just me, vai onko se paras laite Linnanmäellä?
Lopuksi käytiin ostelemassa metrilakua ja hattaraa (Linnanmäki ei ole mitään ilman näitä!)
Ja niin, eksyttiinhän me Helsingissä...en tosiaankaan tiedä miten muutaman kilometrin matkalla voi eksyä niinkin pahasti, mutta näköjään on ihan mahdollista! Lähdettiin Linnanmäeltä 22.00, ja selvittiin rautatieasemalle 00.00. Siinä sitten oltiin, ja huomattiin, että viimeinen juna oli lähtenyt jo Lahteen, eli lähdettiin bussiasemalle Kamppiin. Sieltä päästiin bussiin, ja kotona oltiin suunnilleen kolmen aikaan. Varmaan ikimuistoisin Linnanmäen matka ikinä, en kyllä ihan heti halua kävellä sieltä keskustaan...





*
*



yrittäkää muistaa, että mä oon oikeesti 19...koska mä ilmeisesti unohdin
*



Ainiin! Käytiinhän me katsomassa The Amazing Spider-Man 3D tässä torstaina, ja täytyy sanoa, että Andrew Garfield oli aivan mieletön Peter Parkerin roolissa! Mitäs mieltä te ootte leffasta? 

*
*
*



kierreranskikset on parempia ku ne suorat. en tiedä miksi



ei se jäätelön syöminen ole helppoa.





















*
*


kuvitelkaa huviksenne 'Jos mä oisin sä' Singstarilla...


*weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti