tiistai 20. maaliskuuta 2012

Summer paradise

Heeippa! 
Joo voin kertoo, ettei oo kovin ihanaa mennä kouluun vaan yhdeksi tunniksi muokkaamaan kuvia julkkiksista :--D okei, se tunti on ihan kiva, en vaa lämpee noille kävelyille (no ei niitäkää paljoo oo...). Ainoo vaa et mä oon se tyyppi kuka onnistuu liukastumaan siinä ainoassa kohdassa missä on vielä jäätä eikä loskaa. Mm, taitolaji. Mulla näitäki taitolajeja riittää..tuska
Tää päivä on menny siis periaatteessa laiskotellessa, kuunnellessa musiikkia, ja katellessa Ellen DeGeneres showta. Mä en vaa pääse yli sen huumorista, ja kaikki jutut sen ohjelmassa on sellasia mitä mä voisin kattoa sataan kertaan (niinkuin mä todennäkösesti oonki kattonu...)


Tää on vaan niin hauska, nauran tälle vieläki, vaikka oon kattonu tän sen sata kertaa :---D oivoi
Sitte jotenki mä päädyin näistä videoista kattomaan kaikki mun lemppari American Idol (plus Korean talentti sun muut...) koe-esiintymiset uusiks, ei voi mitää... Ihan oikeesti, en tajuu miks ne pitää kattoa niin moneen kertaan :----D 














kuvat weheartit

<3oona


ps. kesä here I come.

2 kommenttia: