tiistai 6. maaliskuuta 2012

Standing still

Heeippa! 
Apua, euroviisut lähestyy, ja taas kerran mä oon ihan innoissani. Ei voi mitää, kaikki maholliset X-factor, Talent, Idol- jutut JA euroviisut pistää mun pään sekasin, ei kyl varmasti tuu yllätyksenä kellekään.
Mulla on joka vuos tapana liimautua telkkarin eteen kattelemaan euroviisuja ja arvailemaan mahollisia voittajia :--D ainoo vaa et mieli muuttuu moneen kertaan kisan aikana, joten aina voi sanoa 'mä arvasin tän!' koska oon todennäkösesti jossain vaiheessa iltaa sanonu niin. Nii, ette varmaan halua lyödä mun kanssa vetoa :--D
Huomenna on liikassa kuntotestit, suht säälittävää, koska mun punnerrussaldo on tosiaa se kolme, ei vaan pysty tekemään yhtään sen enempää! ..ainaki muille tulee hyvä mieli, koska kaikki saa väkisinki enemmän kun mä! 









one way
kuvat weheartit

<3oona


euroviisut here I come

2 kommenttia:

  1. LOVE all these !
    So glad I found your blog, you have a new follower :)
    Feel free to check out mine too:

    http://retroflame.blogspot.com/

    Erika xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erika: thank you so much, we appreciate it! :--)
      And of course we'll check your blog!
      -oona

      Poista