keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

I don't wanna be left in this war tonight

Heei! 
Nonii, nyt on kaks kirjotuksista takana, one to go! Perjantaina on siis englannin yo, en jaksa oottaa et se on vaan ohi! 
Tänään oli mantun yo, ja voin kertoo et aivot ei pysy yhtää mukana. Kun pääsin lähtemään kotiin, siivosin vaa ja katoin CSI:tä telkkarista, ja nukahin aika nopeesti :--D taitolaji sekin sitte ilmeisesti. 
Nyt yhestä asiasta mä oon niin varma: en enää ikinä halua lukea mitään karttajuttuja, vähemmästäkin menee pää sekasin.
Huomenna kouluun yhden tunnin takia, ihanaa. Pääsen muokkailemaan kuvaa autosta ATK:n tunnille...ainoo vaa et mä en oikee hahmota tota kuvanmuokkausta :--D mitennii koko kurssi ollu sitä? pikkuhiljaa
Tänää meen nukkumaan ajoissa valvon taas liian pitkään ja jumitan. Mmm, mä en opi.




Just shoot for the starts, and if it feels right, then aim for my heart.






KESÄ täältä tullaan! 


kuvat weheartit

ps. emilia tossa aiemmin puhuikin jotain meidän kesän suunnitelmista, eli Weekend Festival, here we come! Jos ootte yhtää huomannu, oon melko kärsimätön tyyppi ja nyt oottelen tosiaan elokuuta...muutama kuukausi liikaa, mut uskon et se on sen arvosta! Hurts, David Guetta ja Skrillex, oivoi




Nyt mä meen irtisanomaan mun aivot koska ilmeisesti niistä ei oo muutenkaan just nyt kauheesti hyötyä :--D tuska

<3oona


2 kommenttia:

  1. Höhö et tiedä kuka jätti kommentin :D Tiiän et sua jää ny vaivaamaan kunnes saat selville :D

    VastaaPoista