torstai 15. maaliskuuta 2012

Somebody that I used to know

Heeei! 
Oivoi, takana on tosiaan se mun ihana ATK:n tunti, ja muokkailin tällä kertaa kuvaa kaupungista (okei, mä saatoin heittää muutaman talon ja rantatuolin rannalle ja se oli siinä, oivoi) Ihan hieno siitä tuli jokatapauksessa.
Tein eilen AMK haut, ja voin kertoo et en jaksais sitte yhtää lukea noihin tuleviin pääsykokeisiin tai tehdä ennakkotehtäviä. Niitäki on sitte ihan liikaa. Sain muuten tietää tässä vähän jälkikäteen, että mun ekan vaihtoehdon pääsykoekirja on kemian ykköskurssin kirja, ja mähän sain siitä kurssista sillon 5. Mitähän siinä sitte..
Emilia on meillä, ja yrittää opettaa mulle erilaisia enkun kielen rakenteita mitä voi käyttää enkun aineissa, jos sen avulla sitte huomenna metsästettäis se mun L. Ehkä.
Huomenna voin muuten myydä mun vikatkin koulukirjat, en kestä tätä :---D koulu, heihei.






Tää on muuten se paita minkä Emilia toi mulle tuliaiseksi Ruotsin matkalla, love it! Ihana tollai hopee, ja mä oon tosiaan se tyyppi joka joskus vannoi ettei käytä mitään metallinhohtoisia sävyjä. Nii. Look at me now
Seuraavaks löydän päältäni jotain käärmeennahkakuvioista...














kesää odotellessa! 
kuvat weheartit

<3oona


1 kommentti:

  1. mihin ihmeesee sä oot hakenu, jos kemian ykköskirja on pääsykokeesee???? :D

    VastaaPoista