tiistai 27. maaliskuuta 2012

Oh you make my heart pound


Hi! Oh wow, I didn't expect The Hunger Games to be such a great movie! It held me in it's grip the whole time, not one boring moment :D I recommend you to go see it if you haven't already! Because the weather is getting warmer the snow's finally melting away, summer shoes here I come!! The downside is the snow on our roof is coming down with a boom... At least I've got the next two days off so it won't be that bad if I don't get that much sleep :D I'm gonna get a move on with my preselection assignments tomorrow, wish me luck (so that I won't spend the day at Lookbook instead :D)!





Tube scarf Vila, shirt Gina Tricot, skirt Monki, earrings BB, and ring H&M.





Summer is... Swedish strawberries? :D




The perfect dress <3



All pictures except my lookbook from weheartit.com.

Translation: wow, en odottanu et Nälkäpeli olis ollu niin hyvä leffa! Se piti otteessaan koko ajan, ei ollu yhtäkää tylsää kohtaa :D Suosittelen käymää kattomassa jos et oo jo! Koska säät lämpenee nii lumet alkaa vihdoinki sulaa pois, kesäkengät täältä tullaan!! Huonona puolena on se, et lumet meiän katolta tulee alas ryminällä... Sentäs mulla on kaks seuraavaa päivää vapaata töistä, joten sillä ei oo niin väliä jos en saa unta hirveesti :D Pitää pistää vauhtia huomenna niiden ennakkotehtävien tekemiseen, toivottakaa onnea (etten mä sen sijaan vietä päivää Lookbookissa :D)!
Tuubihuivi Vila, paita Gina Tricot, hame Monki, korvikset BB ja sormus H&M.
Kesä on... ruotsalaisia mansikoita? :D
Täydellinen mekko <3

<3Emilia

Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji - Pressure (Alesso Remix)

2 kommenttia:

  1. toi sun hame on ihanan värinen! :) mä en ite tykkää tost mallista, mut sulle se kyl sopii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, halusin jotain mintun väristä nii toi oli ihana :) -Emilia

      Poista