tiistai 6. maaliskuuta 2012

I can't grant you any wishes, I won't promise you the stars


Hi! It was a slow day at work so I'm hoping that tomorrow we'll get a delivery of something new and pretty... Otherwise there won't be much to do :D I'm loving the sunny weather, can't wait to get me some more vitamin D and freckles! Summer here I come :)



I brought a taste of summer home with me from Stockholm as I only bought colourful clothes :) Top Topshop, skirt Monki, earrings BB, necklace Freedom at Topshop, and ring Diva.




These were from Tax Free, I love the Coco Rouge Lip Shine in 69 Flirt, but haven't tried the nail polish 437 Forbidden yet :) I'll get back to you on that one!

Panther and elephant ring from H&M.

I have a huge pile of magazines as my family brought me the three on the right (the headphones that came with one of those work which was a nice surprise :D), Trendi came today with the H&M magazine, and you can see where the last one is from ;)














I'll show more shopping hopefully tomorrow :) First and last 7 pictures from weheartit.com.

Translation: töissä oli hiljainen päivä joten mä toivon et huomenna tulee lähetys täynnä kaikkea uutta ja nättiä... Muuten ei ole paljoa tekemistä :D Rakastan tota aurinkoista säätä, en malta oottaa et saan lisää D-vitamiinia ja pisamia! Kesä täältä tullaan :)
Mä toin Tukholmasta mukana tuulahduksen kesää, koska ostin vaan värikkäitä vaatteita :) Toppi Topshop, hame Monki, korvikset BB, kaulakoru Freedom at Topshop ja sormus Diva.
Nää on Tax Freestä, mä rakastan tota Coco Rouge Lip Shinea sävyssä 69 Flirt, mut en ole ehtinyt kokeilla tota kynsilakkaa 437 Forbidden vielä :) Mä palaan asiaan ton kanssa!
Pantteri- ja elefanttisormus H&M:stä.
Mulla on iso kasa lehtiä koska meiän perhe toi mulle noi kolme oikealla olevaa (yhden mukana tulleet kuulokkeet oikeesti toimii, mikä oli kiva yllätys :D) Trendi tuli tänään H&M:n lehden kanssa ja näätte mistä tuo viimeinen on ;)
Näytän lisää ostoksia toivottavasti huomenna :)

<3Emilia

Emeli Sandé - My Kind Of Love

3 kommenttia:

  1. taas mä pommitan sua kommenteilla, mut mun on pakko sanoo: mä vaan rakastan sitä, ku sä aina pukeudut, ja USKALLAT pukeutua, tosi kivoihin ja piristävii väreihin :)

    VastaaPoista
  2. Luuris kiitos! niit tulee näkymään paljon mun päällä ens keväänä/kesänä :) -Emilia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeeee :) sitä odotellessa! ja jos vaikka nähtäis useemmin... :D

      Poista