keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Vegas girl

Heeippa ihanat! 
Anteeks taas pieni hiljaiselo täällä blogin puolella, mut oon tosiaan ihan jäätävän kiireinen, ja sitte ku en oo kiireinen, en vaa jaksa tehä mitää :---D kaadun vaa koneen eteen ja nukahdan. 
Mun viikko tähän asti on mennyt vaan töissä, maanantaina näin Kiaa kaupungilla töiden jälkeen, ja sain täydellisiä tuliaisia Lontoosta, kiitos niistä<3 
Viikonloppua odotellessa, Emiliakin kotiutuu leiriltä perjantaina, saatte vähän jotain vaihtelevampaa sisältöä bloginkin puolelle :--D 
Nyt aion kuitenkin juosta suihkuun ja selviytyä nukkumaan (jos tällä kertaa ajoissa...). See you :--) 











kuvat weheartit
Joku tarkkasilmänen saattokin jo huomata kuvissa pientä teemaa, eli Englanti! 
Oon lähdössä Englantiin elokuussa vuodeksi au pairiksi! Oon jäätävän innoissani tästä jutusta, nyt vaa suunnittelemaan kaikki mahdolliset jutut (ja nii, kuvitelkaa vaa stressin taso pakkauksesta, oon muutenkin niin huono siinä, mut kaikki tavarat mitkä haluun sinne vuodeksi? jep, oon hukassa)

<3oona


4 kommenttia:

  1. Eihän sun mistään tavaroista tartte huolehtia, onhan siellä kauppoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, tuun joka tapauksessa tyhjentämään ne kaupat sieltä :--D

      Poista
  2. Hei onnee kauheesti ku pääsit au pairiks ;) Ootko siellä vuoden, vai? Ja kai sä jatkat bloggailua?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :---) jepjep, ens kesäkuussa olis tarkotus tulla takasin :--)
      Ja tottakai jatkan, ette te musta niin helposti eroon pääse :--D

      Poista