sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Like it's her birthday

Heeei!
Jotkut saatto ihmetellä edellisestä postauksesta Emilian kommentti, että tänä viikonloppuna on iso syy juhlia, ja siitä lisää myöhemmin: tänään on mun synttärit, ja siks on ollu vähän hiljanen viikonloppu blogin suunnalla :--) Eilen meille tuli kaikki ihanat ystävät, ja oli hieno päivä! Tykkäsin hirveesti et kaikki ystävät oli samassa paikassa, ja juhlittiin mun synttäreitä vähän etukäteen :--D 
Leivoin itse Emilian kanssa kakun sinne synttäreille (oke fine, mä tein, ja Emilia söi taikinan jämät). Hyvä työnjako, en valita! 
Tänään käytiin Emilian ja Jennin kanssa Santa Féssä syömässä ja viettämässä sitä itse synttäripäivää, ei olis voinu mennä kivemmin :--) Hyvää ruokaa, loistavaa seuraa ja hyvä mieli.
Huomenna mun matka jatkuukin sitten Viron puolelle, ja siellä viihdyn viikon :--) sitte takas, ja viettämään mun vikoja viikkoja Suomessa vähään aikaan! 














aino<3 
















<3oona


1 kommentti: