tiistai 10. heinäkuuta 2012

Hush little baby

Heeeei! 
Oikeesti, huomenna on vapaapäivä, ja oon innoissani! Don't get me wrong, tykkään olla töissä paljon, mut nyt vaa väsyttää, on ihan kiva et on välillä vapaapäiviäkin :--) huomenna tulee kavereita käymään, kiva viettää niidenkin kanssa aikaa ennenkun lähden sinne Englantiin :---) 
Lähtöpäivä on nyt varmistunut, eli mun kone nousee Helsinki-Vantaan lentokentältä 10.8, joten ihan kohta! 
ps. en oikeesti ymmärrä, oonko jotenki helposti koukuttuva henkilö sitte vai mikä tässä on? Twitter on taas vaihteeks sivu mikä mulla on kokoajan, aiemmin pyörin vaa pelailemassa SongPoppia ja tuska :----D en osaa

 believe in love at first sight? ” < I think someone can hit you pretty hard, but full love? Hmmm..''

weheartit

Hovikuvaaja karkas Ranskaan, joten saatte katsella näitä nyt vähän aikaa :----) 

pompin eilen töissä tässä mekossa, ja voin kertoo et se oli just täydellinen siihen päivään! Musta tuntuu,  et eilinen oli jotenki ihan ihmepäivä. Oli kuuma, mut aurinko oli hukassa.. :--( so sad
asussa oli tollanen Kalevalan lintukoru :--) 
weheartit
weheartit

weheartit


siinä. pikkusiskon taideteos. mä arvelen, että toi on vesinokkaeläin. tää on vähän surullista, mun taiteellisuus rajottuu noihin mittoihin...

<3oona


jep, uus lempparibiisi! what do you think?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti