tiistai 5. kesäkuuta 2012

Let's go



Heeippa! 
Ihan niinku tässä yksi päivä lupasin, niin tässä tämä on, mun YO-juhlapostaus :---) 
Upea päivä kaikenkaikkiaan, ja edes sateinen sää ei onnistunut sitä pilaamaan! 
Eli päivä alkoi koululla lakitusjuhlalla mistä lähdin heilumaan kotiin (oikeesti heilumaan, mun korkokengät ei oo maailman vakaimmat kengät.. :--D) ja lähdin valmistelemaan juhlia. Sateen takia en lähtenyt sankarihaudoilla käymään. 
Vieraita kävi päivän aikana muutama, ruokaa ja naurua riittii :--) 
Ainoa miinus on, että päänsärky yllätti juhlien loppupuoliskolla, mutta sekin lähti sitten pois :--) 
Illalla lähdettiin kavereiden kanssa Santa Féhen syömään, ja sieltä kierin pois, koska tuli syötyä vähän...täähän siis kaikkien niiden ruokien päälle mitkä olin jo kotona syönyt...
Ps. Huomasin päivemmällä, että äidin tekemä Brita-kakku oli katoamassa pöydästä, ja kävin hakemassa itsellenikin sitä palasen. Söin tosiaan siitä yhden lusikallisen, kävin avaamassa vieraille oven, tulin takaisin ja kakku oli syöty. :--( surullista.
Eli kiitokset kaikille ihanille jotka pääsitte juhlissa käymään<3 
Ja kuvista en kuvaajia osaa sanoa, kamera vaihtoi niin monta kertaa omistajaa kuvien välissä, että meni laskut sekaisin..jos tunnistat kuvasi, laita kommenttia boksiin :--) 










ei se aivotoiminta lakin myötä näköjään lisääntynyt...





mekko oli siis suomalaisesta nettikaupasta Roxiesta :--) 




bleiseri Seppälä, kaulakoru Glitter ja laukku/lompakko Mango :---) 

Miten teidän juhlat meni? :----) 

<3oona


2 kommenttia:

  1. ps sitä mä vaan että MIKÄ HITTO TOI KUVA ON MISSÄ MÄ LUURAAN ! kamaluus
    mut ihanuus sinä <3

    VastaaPoista
  2. *rapsutirapsuti* mmmmmm (: oon ku kissa tos yhes kuvas :DDD ja suurinosa mun kameral mut kuten sanoit, itse kuvaaja oli sit aina melkee eri :D -monde

    VastaaPoista