tiistai 12. kesäkuuta 2012

Don't wake me up

Heeippa! 
Okei tänää mulla ja Emilialla oli aamuherätys, mut sitte se jotenki meni siihen et molemmat (!!) nukahti uudestaan. Työkkäriin lähtö viivästyi siis...ylläri?
Päästiin kuitenkin sinne asti myös ja käytiin kattelemassa kaikki alennusmyynnit keskustassa, mutta sitte ne ei riittäny. Lähettiin pyörimään Karismaan, ja saatiin idea siitä, että Emilia menee leikkauttamaan hiuksensa ja mä menen kulmien muotoiluun ja värjäykseen. 
Mun kulmat on hieenot, ja Emilian hiukset lyheni puolella. 
Nyt molemmilla on jäätävä jumitus, ja voin vaikka vannoa, että se on nukahtanu tohon vieree ku mä kirjotan tätä tekstiä...

edit// se oli nukahtanu, hyvä minäää! 




emilia ja sen veitset. 


mitä tapahtuuuuuu
tässä vaiheessa olin siis ottamassa kuvia, ja Emilia halus päästä jo syömään :---D

Kana, katkarapu, feta & kinkku ja feta.  nom



huomatkaa, että hattu vaihtoi omistajaa...



mekko H&M, kengät H&M ja koru Freedom at Topshop
housut H&M, paita GT, koru Bijou Brigitte, kengät Shu

<3oona & emilia


2 kommenttia:

  1. hui että emun hiukset! mut ne on tosi nätit :D molemmat ootte <3 ps. ikävä :'<
    -helsingin/koulun/töiden orja wulle

    VastaaPoista