torstai 28. kesäkuuta 2012

Beautiful goodbye

Heeippa! 
Noniin, Emilia lähti leireilemään tänään, joten ootte jumissa mun kanssa :----) 
Kuten varmaa kaikki on jo lukenu, mulla on alkanu maanantaina työt, ja voin kertoo et mun jalat on ihan jäätävän kipeät :--D
Poljen kaksi kertaa kaupunkiin päivässä ja sen lisäks oon sen 7 tuntia jaloillani töissä, joten yöunet on siinä vaiheessa maailman ihanin keksintö! 
Töiden lisäksi en oo oikeestaan tehnyt mitään muuta ku katellu telkkarista Suurinta Pudottajaa ja tuskaillu nukkumaan menon kanssa :--D kaikki ketkä tuntee mut, tietää, että mä oon selvästi iltaihminen, ja nyt ku pitäs mennä jo 11 nukkumaan, että saan itteni aamulla jotenkuten sängystä ylös, on mulle aika saavutus :--D











pictures from weheartit
Ainii! Kuulin tänään Nrj:ltä Alex Kunnarin Sweet Melodyn, ja nyt ärsyttää! Se on koko heinäkuun yksinoikeudella soitossa nrj:llä, eli sitä ei löydy mistään. Eli täytyy varmaan kuunnella radiota sitten ahkerammin, jos sen sattuisin sitten kuulemaan, jäätävän hyvä biisi! 

Ootko sä kuullut sitä?

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti