torstai 14. kesäkuuta 2012

Last to know

Heeippa! 
nonii, kerranki hieno ilma, lisää tällasia? 
Ei tää Suomen kesä oikee vakuuta, muutama aurinkoinen päivä mahtunu tähänkin...
Huomenna lähetään kavereiden kanssa mökkeilemään, can't wait! 
Mitäs sä oot tehny tänää, heilunu töissä vai pyöriny ulkona? :--)
Voisin olla kerranki kunnollinen pakkaaja, ja alottaa pakkaamisen jo nyt, enkä huomenna puolta tuntia ennen lähtöä. Taitolaji sekin. ja tunnetusti puolet tavaroista unohtuu
Onko kukaa teistä yhtä huono pakkaaja kun mä?


YO-lahja toukolta :--) 

ostin nämä ja voin kertoo et noi on taivas. Tuoksuu jäätävän hyvältä ja toimii kans tosi hyvin. Ainaki mun hiukset kiittää :----)



äiti leipo tänää raparperipiirakkaa, ja syötiin tota vaniljakastikkeen kanssa. nom. Pikkusisko tais leikkiä hiirtä ku reunat puuttuu :'D
Nii, tässä tää seinäjuttu mikä tehtiin mun huoneeseen Emilian kanssa, muutama hetki meni tonki tekemisessä...What do you think?

<3oona

1,3,6,7 from weheartit


2 kommenttia:

  1. haha mä oon jo pakannu ku huomen pitää olla kaikki valmiina jo töihin lähties :'D
    -wulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, good for you :--D mut tuntien se mun pakkaus jää oikeesti siihen huomisee :--D

      Poista