maanantai 3. joulukuuta 2012

You'll follow me back with the sun in your eyes

Heeippa! 

noniin, nyt on viikonlopun pyörimiset pyöritty, ja selvitty takasin hengissä molemmilta keikoilta :--) 
Torstaina oli siis se The Scriptin radiokeikka Lontoossa Radio Theatrella, ja niin, loistava keikka se titetenkin oli. Tunnelma oli ihan mieletön, ja ihan erilainen mitä vois aatella jostain keikasta mikä olis jossain vähän isommassa paikassa. Radio Theatrella on alhaalla paikkoja, ja sitten parvi, ja mä olin itse toiseksi viimeisessä rivissä alhaalla, ja se kertoo varmaan tarpeeksi, että mä näin kaikki ihan loistavasti jopa ilman mun laseja (mitä mun pitäs oppia käyttämään enemmän, mutta eei).

Sieltä lähdin sitten St. Pancraksen asemalle odottelemaan mun junaa, ja selvisinkin perille hyvin, vaan tosi väsyneenä. Aamulla herätys ei auttanut asiaa, lähdettiin siis aamulla perheen äidin ja empun kanssa asioille, ja sieltä sitten empun ystävän synttärijuhliin, ja sieltä Lontooseen empun isovanhempien luo, ja sieltä lähdettiin perheen äidin kanssa North Greenwichiä ja O2 areenaa kohti tubella katselemaan Keanea. 

Kun päästiin perille, mä lauleskelin jo innoissani vaikka mitä, ja kaikki mut tuntevat tietää, että mä en siinä vaiheessa lauleskele mitään Keanen biisejä, vaan niitä mun kuuluisia manaattiääniä. Vissii mun tapani olla innoissani. Jep...
Löydettiin meidän paikat helposti, ja hyvät paikat nekin oli, kaikki näky selkeesti, paitsi että mun edessä istui kaks poikaa, ja toinen niistä päätti kokoajan nousta ylös heilumaan ihan oudoissa kohdissa kun vielä kaikki muut istui :--D 

Keikka oli ihan mieletön, valot oli aivan upeita, äänentoisto oikeesti tosi hyvää, porukka hyvin mukana, hyvät biisit valittu listalle...eipä siihen oikeastaan mitään muuta voi sanoa. Jos on mahdollisuus, menkää ihmeessä kattomaan Keanea, laulajalla on ihan mieletön ääni, ja se ei tosiaankaan pääse oikeuksiinsa levyllä! Tää on yks niistä bändeistä jotka kuulostaa ehkä paremmalta livenä ku levyllä. 

Sunnuntaina nukuin pitkään, ja lähdin sen jälkeen South Kensingtoniin (kävelemällä, olkaa ylpeitä!) ja okei kyllä mä eksyin matkalla, mutta selvisin silti sinne minne piti päästä! Ja sehän oli siis Natural History Museum. Jep, mä tykkään ihan hirveesti kaikista noista, ja olihan siellä sitten pakko käydä pyörähtämässä. Ennen sitä kävin kuitenkin V&A museossa. Se ei ollut ehkä yhtä kiva kun toi NHM, mutta ihan jees silti :--) 

NHM vierähti aikaa ehkä enemmän kun oli tarkotus, ja sieltä lähdinkin sitten taas St. Pancrakselle odottelemaan mun junaa kana kolmioleivän ja lemonaden kanssa :--) ainoo vaan, että kun pääsin sinne mistä mun junat lähtee, siinä luki lyhyesti ja ytimekkäästi cancelled. Seuraava juna lähti siitä 1,5 h päästä, niin jäinpä sinne istuskelemaan...puolessa välissä kädet oli jäässä, ja varmaan koko penkki tärisi mun takia :--D Kun pääsin perille, odottelin vielä bussia 20 minuuttia, ja pääsin vihdoinkin perille katselemaan X Factoria mun lämpimän peiton, eväiden ja lämpimien vaatteiden kanssa.





V&A



NHM


















ja pakkohan mun oli se kangaskassi ostaa...toi on taiteltu tossa kuvassa nyt muutamaan osaan, että oikeesti se on isompi ku toi :--)
mulle, jooko? kattokaa nyt, eikö oo ihanat? :--D
Keane (weheartit)
*
*
*
*





<3oona

*weheartit


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti