keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

You really are my ecstasy

Heei kaikki! 
Hieeeno päivä tänään takana! Aamu (mmm, se on meille kyllä aamua...) 12 lähdettiin kaupunkia kohti etsimään mulle ylioppilasjuhliin kenkiä, ja ne täydelliset kengätkin löytyi tosi nopeasti (ainoo vaa, että ne ei muistuttanut sellaisia mitkä alunperin olisin halunnut...) ja nekin tarttui sitten mukaan :--) (ja pari muutakin juttua, ja tarkotushan oli vaan ostaa ne kengät!)
Kierreltiin kaikki kaupat läpi, ja löydettiin kosmetiikkaa, siveltimiä, bikinit (mm, mä alotan ajoissa niiden metsästämisen :---D) ja Emilialle THE PERFECT kynsilakka. Kaikki mitä Emilia otti käteen ei mun mielestä ollu ehkä niin hienoja, joten päätettiin ostaa sellainen mukava nuden värinen joka on kuitenkin vähän siihen vaaleapunaiseen suuntaan :--)
Emilia haistelee sen uutta suihkugeeliä periaatteessa kokoajan, ihan hyvä ostos siis :p

Mua sattuu pelkkä ajatus siitä, että mun täytyy nousta huomenna 4:00 ylös, koska mun työt alkaa kuudelta. Voisin olla ilkeä ja laittaa Emilialle viestin aamulla, koska se nauro ja sano että se kääntää silloin kylkeä ku minä heilun töissä. :-------) 
Käytiin Santa Fe'ssä syömässä, ja mä olin oman annoksen jälkeen valmis vierimään ovesta ulos, toisinkuin Emilia :---D emilia maisteli munkin täydellisestä ateriasta osia ja hymyili vaan kokoajan :---D 
Mitä sä oot tehnyt tänään? 


Oona oli utelias ja halusi kokeilla Gina Tricotin uusia siveltimiä. Katellaan, että pysyykö ne edes kasassa :------)



Suihkugeeli The Body Shop
Kynsilakka Essie, Sugar Daddy (Sokos)

Aurinkopuuteri The Body Shop, Meikkilaukku ja pinnit H&M
Paita H&M
Mekko Monki
Vyö Cubus
Sormukset BB
Toppi Topshop
Bleiseri Seppälä
Farkut Dr. Denim
Sormus Vero Moda
Kengät Converse


<3oona & emilia

//today we went shopping with Emilia, and we bought a lot of stuff that we didn't actually need. I found the perfect shoes for my graduation party next summer, can't wait to wear them!
My work starts tomorrow at 6am, and I'm feeling really tired already. Maybe I should wake Emilia up too with a text message? Emilia is reaaally friendly in the morning.

First picture from weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti