perjantai 16. joulukuuta 2011

It’s raining, it’s pouring, a black sky is falling

Heeippa ihanat! 
Tänään oli ehkä maailman tylsin koulupäivä. Raahauduin kouluu puoliunessa 9.30, ja mun tunti alkaa 11.45. Rakkaus<3 Laulettiin kuoron kanssa joululauluja aulassa, oli varmaa kaunista, koska en ilmeisestikkään oppinut mitään eiliseltä :---D eli siis ilman laseja, naapurin nuoteista. Oivoi..Kohta raahaan niitä joka paikkaan mukaan, ei voi olla niin vaikeeta! (sanojen opetteluhan eiii sovi..)
Koulun jälkeen Kialle vähäks aikaa perus hengausta (Kia jumittaa ja syö, Jopi on sekasin, ja mä stalkkaan Kian vaatteet) 
Mun tän illan suunnitelmat on huikeet: leffoja kotona :----) 
Huomenna jovin joulujuhlaa, tänää se iski et edellisestä on vuos (mm, hidas sytytys, I know) Musta vaa tuntuu et viime joulusta ei oo niin kauaa :------D ajantaju missä olet? Tai jos mä vaa teenki suosiolla joulukortteja tänää?
Jokatapauksessa, aattelin tähän postauksee heittää mun lemppari joulubiisit! :-----) kunnon fiilistelyt tähän väliin siis! 










Tässä ne kaikki mun lempparit suunnillee on, kivaa joulun odotusta :-------))

ps. lupauduin leipoo siskon kanssa pipareita, mitähän tästäki tulee. (5-vuotias pikkusisko kaulimen ja jauhopussin kanssa)

<3oona

2 kommenttia: