perjantai 2. joulukuuta 2011

Forget me not, forget me now

Heeei! 
Tänään oli siis meidän koulun itsenäisyyspäiväjuhla, koska meillä on nyt pidennetty viikonloppu eikä sitä pidetty maanantaina :----D keskiviikkona seuraavan kerran koulua, tää on luksusta
Muutenki oon taas vaihteeks fiilistelly Gleen musiikkia, jotenki aivan ihania covereita, tulee hyvä fiilis :---)



Oon jotenki tosi yllättyny: maantiedon lukeminen ylppäreihin ei tunnukkaa enää niin pahalta :---D tää on siis uutta, terveystiedon, psykan ja varsinki ruotsin kaa ei mun lukemiset oikee toiminu (ylläri sinänsä..)
No aina, ei voi voittaa :p Pitäs keksii jotain kivaa viikonlopuks, ettei mee nyt ihan kokonaa leffojen katteluu ja jumituksee. Pikkuhiljaa :-------) 
ps. haluuko joku valaista mulle asiaa et miks ihmeessä lakkaan mun kynnet, mut meen samantien nukkumaa, tai revin ne vaa pois. En oo ehkä ihan fiksu kaveri..
Oon muuten taas vaihteeks katellu Youtubesta kaiken maailman meikkiohjejuttuja, ja en osaa lopettaa :--D oivoi.




Mulla on taas joku juttu noitten isojen sormuksien kanssa, vaikka en osaa käyttää niitä. Kolauttelen niitä joka paikkaa, ja yleensä ne jää johonkin kiinni. En tiiä miten se on mahdollista, mutta nii... Taitolaji kuulkaas. 


 Ps. oikeesti! Missä se lumi viipyy


En oikee ymmärrä, mulla tulee aina kamala Converse-kuume tällee talvella ku todennäkösemmin jäädyn niillä. Mitä tää nyt on



Ja nii, tatuointi kuume on ja pysyy, kuvakin alkaa hahmottua :---------) happyhappy

Kaikki kuvat weheartit

Taitaa mun ilta mennä Gossip Girlin vanhojen jaksojen kattomisessa, näkyillään :----) 
kivaa viikonloppua ihanat :--) 

<3oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti