maanantai 12. joulukuuta 2011

I'm bulletproof, nothing to lose

Hey! I had the best birthday so far, all thanks to my friends and family <3 My whole weekend was full of wonderful surprises, amazing gifts, lots of laughter, staying awake nearly 24 hours in a row, good food and great music :) It's good to be 19!










Tomorrow I'll show you pictures of my presents ;)

Translation: mulla oli parhaimmat synttärit tähän mennessä, kiitos mun ystävien ja perheen <3 Mun koko viikonloppu oli täynnä ihania yllätyksiä, mahtavia lahjoja, paljon naurua, melkein 24 tuntia putkeen hereillä olemista, hyvää ruokaa ja loistavaa musaa :) On hyvä olla 19!
Huomenna mä näytän kuvia mun lahjoista ;)

<3Emilia

I love this song thanks to Oona: David Guetta feat. Sia - Titanium

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti