torstai 3. toukokuuta 2012

You've got a warm heart, you've got a beautiful brain


Hey! I'm so excited about our shopping trip to Helsinki tomorrow, I know I'm gonna go crazy with all the amazing clothes and shoes and bags <3 I've made a shopping list of my must buys, everything else is just bonus :D After shopping we're gonna celebrate our friend's 20th birthday! So can't wait for tomorrow :)



Sweater Cubus, skirt Monki, and shoes Billi Bi.

First of all I need to buy a dress for the parties coming up (graduation etc.), and Vila is just bursting with gorgeous dresses right now! Asymmetric hems, pastel colours... dress heaven for me :D

This is my absolute favourite dress so far, also from Vila. The colour's perfect, so as long as it fits me well I think I'm going to go with this one. What do you think?

Then there's the asymmetric skirt I've been wanting since I can't remember how long now. This is a beautiful one from Zara, and so is the one below.



These you've heard all about: the peach jeans. I've already got coral pants, but I want a lighter colour with a full-length leg!

I've come to love playsuits and definitely want one! I thought about these last summer but didn't know if I wanted them yet, but now I do :D

No explanation needed: a satchel.
A pair of feline sunglasses would be great...
...and so would a new bikini set!








All pictures except my lookbook and the ones from Vila and Zara from weheartit.com.

Translation: oon niin innoissani meiän huomisesta Hesan shoppailureissusta, tuun menemään sekasin niistä kaikista upeista vaatteista ja kengistä ja laukuista <3 Oon tehny shoppailulistan kaikesta mikä on pakko saada, loput on vaa bonusta :D Shoppailun jälkeen juhlitaa ystävän 20-vuotisjuhlia, joten en jaksa oottaa huomista :)
Ihan ensin mä tarvin mekon tuleviin juhliin (ylppärijuhlat yms.), ja Vila on pullollaa ihania mekkoja just nyt! Epäsymmetrisiä helmoja, pastellivärejä... Mun mekkotaivas :D
Tää on mun ehdoton lempparimekko tähän mennessä, myös Vilasta. Se on täydellisen värinen, joten kunhan se sopii mulle hyvin nii taidan ottaa tän. Mitä mieltä ootte mekosta?
Sitten on se epäsymmetrinen hame mitä oon halunnu jo niin kauan et en edes muista. Tää on kaunis hame Zarasta niinku on toi alempi myös.
Näistä ootte jo kuullu kaiken: persikkafarkut. Mulla on jo korallin väriset housut, mut haluan vaaleemman sävyset täyspitkällä lahkeella!
Oon alkanu pitämää tosi paljon playsuiteista ja haluun ehdottomasti yhden! Mietin näitä jo viime kesänä mut en sillon ollu varma haluunko tollasen, nyt haluun :D
Ei tarvitse selityksiä: salkkumainen laukku.
Pari kissamaisia aurnkolaseja olis kiva...
...niinku olis uudet bikinit!

<3Emilia

Daughter - Medicine

2 kommenttia:

  1. toi Vilan alempi mekko!!! vois sopia sulle aika hyvin, me kokeiltii (varmaanki ehkä) Sandran kaa sellasii, mut ollaa niin pieniä et tuli aika epävarma olo :D mut nii, sulle varmaanki sopii, mulle liian avonainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi olis niin unelma, haluun ainakin kokeilla sitä! :)
      -Emilia

      Poista