sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

My body rocks a rhythm, you beat my drum heart

Moi! Blogi ei ole ollut olemassa päivääkään ja meillä on jo 4 lukijaa! This is amazing :) Mun ja Oonan kirjoituksesta huomaa eron hymiöistä, Oonalla on jo kuuluisaksi tulleet, todella söpöt nenähymiöt. Kirjoitin blogia ennen tätä jo alkuvuodesta 2009, mutta kirjoittaminen jäi viime aikoina todella vähäiseksi. Uuden blogin väsääminen yksin ei innostanut, mutta koska tiesin Oonan haluavan aloittaa bloggaamisen, päätettiin perustaa yhteinen, uusi ja upea blogi :)


Mutta tässä muutama kuva lisää mun ja Oonan reissusta Helsinkiin, missä me oltiin kunnon turisteja ja ihmeteltiin kauniita rakennuksia. Kuvat on jostain pikku puistosta missä oli Topeliuksen patsas.






Tossa punaisessa rakennuksessa oli ihana parveke! :)





Helsingistä löytyi mukaan vaikka mitä ihanaa, Monkista mekko ja paita, Weekdaystä hame. Näistä tulee kuvia sitten myöhemmin. Aion kertoa suraavassa postauksessa muutenkin yleisesti mun tyylistä ja rakkaudesta muotiin. We are fashionholics, Oona and I! Oona taas matkustaa Viroon ja postailee sieltä kun ehtii auringonottamiselta ;) Oona ruskettuu todella helposti, minä taas palan... Mutta mun hiuksien kanssa ei rusketus oikein sovi, n'est-ce pas?

<3Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti