sunnuntai 16. lokakuuta 2011

This is my city, through my eyes it looks so pretty

Hi! I've spent the weekend sitting by my sowing machine and making some pillows, I'll take pictures of them as soon as I finish them :) Oh, and my Dad came home from his trip to India, so I'll show you the stuff he brought home too!


I finally found me a jewellery hand, I've been looking for one for ages! My version isn't the fanciest, but it'll do until I find a better one :D

Here's most of my jewellery and my jewellery tree from Paperikuu :)

I would have wanted a black hand, but I can always scrape the siver paint off this one and paint it black. The hand is from Kärkkäinen :D
Here are some inspiration pictures about interior design for you:



My future bathroom :)




I so want one of these ceramic "plastic cups" designed by Thorsten van Elten!
Translation: oon viettänyt mun viikonlopun ompelukoneen ääressä tyynyjä tehden, otan niistä kuvia kunhan saan ne valmiiksi :) Ai nii, ja mun isä tuli kotiin Intiasta, joten mä näytän mitä se toi tuliaisiksi myös!
Mä löysin vihdoin korukäden, oon ettinyt sellasta ikuisuuden! Mun versio ei oo se hienoin, mut se riittää kunnes mä löydän paremman yksilön :D
Tässä on suurin osa mun koruista ja mun korupuu Paperikuusta :)
Mä olisin halunnut mustan käden, mut ainahan mä voin raaputtaa tosta hopeiset maalit pois ja maalata sen mustaksi. Käsi on Kärkkäiseltä :D
Tässä on teille vähän inspiroivia sisustuskuvia:
Mun tuleva kylpyhuone :)
Mä niin haluan tollasen keraamisen "muovikupin", joka on Thorsten van Eltenin suunnittelema!

<3Emilia

Timothy Victor - This Is My City

2 kommenttia:

  1. Oonko mä sokee vai miks mä en nää että mitä sieltä Intiasta tuli?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: et ole sokea, mä näytän mitä isä toi Intiasta sitten samalla kun mä kuvaan ne pallotyynyt :D eli mahdollisimman pian! -Emilia

    VastaaPoista