torstai 22. syyskuuta 2011

I can feel you all around me, thickening the air I'm breathing

Hey! I got a job at a jewellery shop that's opening in Karisma, so I'll be one more month at the shoe shop and then start my new job :) So, when I realized that there where only a few pairs of my dream shoes left (one pair of my size), I decided to get them immediatly :D Who knows how long it will take before more can be ordered...

Swan shirt Monki, black top H&M, skirt Weekday, ankle boots Wonders.




These babies are the sister pair to the previous ones I bought from work, but they are a different colour and have a fur lining inside. Now I'm ready for Lapland! :D

I LOVE them, they're so comfy I could walk with them all day!

The necklaces are gifts from my Grandma and godmother :)

Here's a little something you can try if you and your friend have extra time on your hands (Oona, we should try this :D)
Translation: Mä sain töitä Karismaan avautuvasta koruliikkeestä, joten oon vielä yhden kuukauden tuolla kenkäkaupassa ja alotan sitten uudessa työpaikassa :) Siispä kun mä tajusin, että mun unelmakenkiä oli enää muutama pari jäljellä (yksi pari mun kokoa), mä päätin ostaa ne välittömästi :D Kuka tietää kuinka kauan uusien tilaamisessa kestäisi...
Joutsenpaita Monki, musta toppi H&M, hame Weekday ja nilkkurit Wonders.
Nämä ihanuudet on mun aikaisemmin töistä ostettujen sukulaispari, paitsi että nää on eriväriset ja niissä on karvavuori sisällä. Nyt oon valmis Lappia varten! :D
Mä RAKASTAN noita, ne on nii mukavat et voisin kävellä niissä koko päivän!
Kaulakorut on lahjoja mummolta ja kummitädiltä :)
Tässä on jotain mitä voitte kokeilla kaverin kanssa jos teillä on ylimääräistä aikaa (Oona, meiän pitää kokeilla tätä :D)

<3Emilia

Flyleaf - All Around Me

8 kommenttia:

  1. oivoi, tästä tulee hyviä ideoita, toteutukseen! > :-----D -oona

    VastaaPoista
  2. onnea työpaikasta! nyt sormet ristiin ja Isän luo rukouksia et mäki pääsen sinne karismaan johonki kauppaan töihin ;)
    ps. mäki ostin tänää kengät!
    -wulle

    VastaaPoista
  3. oona: todellakin toteutukseen :D

    wulle: kiitti! toivotaa et saat töitä :)
    uuu millaset ostit? -Emilia

    VastaaPoista
  4. http://www.dinsko.fi/VALIKOIMA/NAISET/Saappaat?art=264897 tosta noi (nyt toivon että linkki toimii :D ) ihanan lämpimät et voi pitää talvellaki kunhan ei oo tappopakkasia ^^
    -wulle

    VastaaPoista
  5. Voi että ihana toi letti <3

    VastaaPoista
  6. wulle: tosi kivat! oliks sulla noi eilen jalassa? :D

    Min-chan: nii on :) -Emilia

    VastaaPoista
  7. tykkään sun asukokonaisuudesta!!! :) ihanan tollai värikäs :) syksyn värinen!

    VastaaPoista